ב"ה

שלום לכולם!

הנה הגיע שוב חג מתן תורה, 

יום מיוחד בו אנו חוגגים את קבלת התורה.

יום זה מזכיר לנו את חשיבותה של האחדות בעם ישראל.

 חשוב מאד לדאוג שכולם, קטנים וגדולים כאחד, יילכו לבית הכנסת  על מנת לשמוע את עשרת הדברות.


גם כאן אנו חוגגים

ביום רביעי, ו ניסן - 12 ביוני, 

בשעה 10:00 בבוקר תתקיים תפילה  מרוממת, ולאחר מכן, בשעה 12:00, תתקיים סעודה חגיגית ועשירה עם המון מוצרי חלב מישראל..


ו...

שמחים  לכתוב לכם שוב ולעדכן אתכם מהנעשה אצלנו בתקופה האחרונה..


חדשות מרעננות מאדיס אבבה:


קיר התמך בפרויקט המרכז היהודי הושלם!
חברים יקרים,

בשיתוף פעולה מרגש אתכם, הקהילה והידידים היקרים, אנו שמחים להכריז על השלמת שלב יציקת קיר התמך בפרויקט המרכז היהודי הגדול באתיופיה!

קיר עצום זה, שנבנה לאורך כל שטח המרכז, מהווה נדבך יסוד משמעותי בדרך להגשמת החלום.

המרכז היהודי רוקם עתיד חדש ומרגש עבור יהדות אתיופיה!

אנו מתקדמים במהירות לפיתוח השטח לפני שהגשמים יתחילו, וכל זאת בזכות נדיבותכם ותמיכתכם הבלתי פוסקת.

אבל זה לא הכל!

החודש התכנסנו לדינר מיוחד לציון תחילת שלב הבנייה השני.

הצגנו לנוכחים הדמיה מרהיבה של המרכז המפואר שיוקם. פירטנו גם על התוכניות העתידיות ועל המענה הכולל שהמקום יעניק לצרכי הקהילה המקומית ולמבקרים באיזור.


כדי להגשים את החזון, אנו פונים אליכם!

גם אם כבר תרמתם

על מנת שנצליח להתקדם הלאה בבנייה, אנו צריכים שתקחו על עצמכם 360₪ לחודש למשך 3 שנים. ותקבלו בקיר המייסדים הנצחה שתיהיה שלכם לנצח!


לתרומה - לחצו על הכפתור

לשותפות בהקמת המרכז היהודי

אור וחגיגה ברחובות אדיס: ל"ג בעומר

בירת אתיופיה, אדיס אבבה, לבשה חג ביום ל"ג בעומר. 

צעדנו ברחובותיה תוך שירה, ריקודים ואור - לכבודו של רבי שמעון בר יוחאי.

 במוקד התהלוכה ניצבו הילדים הצדיקים,הכריזו את 12 הפסוקים, וביקשו משיח!


כמובן שלא הסתפקנו רק בזה הילדים החמודים השתתפו בפעילויות חווייתיות, שם למדו על חשיבות מצוות אהבת ישראל!


השיא הגיע עם הדלקת המדורה המסורתית, סביב לה התכנסו כל המשתתפים להתוועדות חמה . כשבמהלכה התגבשה החלטה משותפת: "ביחד! ביחד ממשיכים ובונים את המרכז היהודי באדיס אבבה!".


היום החשוב והמסוגל הזה נתרם לעילוי נשמת שלמה בן מרים בן דוד.


עקבו אחרינו בפייסבוק ותהיו מעודכנים בפעילות שלנו:



עקבו אחרינו

בית חם בלב היבשת השחורה

לאחרונה חלה עלייה משמעותית במספר הנוסעים הישראלים והיהודים העוברים דרך אדיס אבבה בדרכם לדרום אפריקה. 

עצירות הביניים הארוכות יכולות להיות מתישות ומעייפות, וזו בדיוק הנקודה בה אנחנו נכנסים לתמונה.

בית חב"ד שלנו בשדה משמש כבית חם ומזמין עבור נוסעים אלו. 

אנו מציעים להם מקום נוח לישיבה ומנוחה, כיבוד קל, מניינים לתפילה ופינה חמה ומזמינה, בה ניתן לשוחח, לשתף חוויות ולקבל מידע על אתיופיה ועל דרום אפריקה.

אנחנו נרגשים להיות שם עבור יהודים מכל העולם, ולהפוך את עצירת הביניים שלהם באדיס אבבה לחוויה נעימה ומשמעותית יותר.

בית חב"ד גאה לספק אוכל כשר לאורחים באירוע השגרירות באדיס אבבה!

אירועי חג שבועות כאן בבית חב"ד הינם בעלות של 700 דולר.

כמות גדולה מאד של מוצרי חלב הגיעו במיוחד מהארץ! 

בנוסף,

עשינו חליבה גדולה לקראת החג .


להשתתפות לחצו כאן


נמשיך לעדכן

בברכת קבלת התורה בשמחה ובפנימיות,
הרב אליהו ודבורה חביב.


לחצו על הכפתור, תרמו והיו שותפים בפעילות!!

לתרומה בכרטיס אשראי
לתרומה דרך פייפאל


לתרומה באמצעות העברה בנקאית בארץ:

בנק מזרחי טפחות

סניף 450

מספר חשבון: 335472

ע"ש ידידי מרכז יהדות חב"ד אתיופיה