ברכות לרגל יום האישה הבינלאומי 2022!

הכירו את הרצות שלנו:

פולה דוד, חברת הועד המנהל:

"הצטרפתי ל'אישה לאישה' לפני ארבע שנים, כחברת ועד מנהל, ואני גאה לרוץ (ולא נגזים, סה"כ 5 ק"מ!) למען נשים וילדים שה'מרתון' שלהם כל כך קשה יותר משלי.
כמי שמתמחה בטיפול בילדים נפגעי טראומה, אני במיוחד רואה את החשיבות של המעטפת הייחודית שניתנת לילדים ואמהותיהם בתקופת שהותם במקלט ובדירות המעבר. זו הזדמנות מהותית להטביע חותם ולעצור את מעגל האלימות, שעובר לא פעם מדור לדור."

מ', שהתה במקלט ומתגוררת היום בדירה בקהילה:
"שהיתי 9 חודשים במקלט של 'אישה לאישה'. עכשיו שאני נמצאת כבר תקופה מחוץ למקלט, אני יכולה להתבונן ולומר עד כמה משמעותית היא הדרך, ויודעת שבתהליך הזה, זהו רק הקילומטר הראשון."

לקריאה נוספת על סיפורה האישי של מ', במילים העוצמתיות שלה

נעמי ג'אנה, אשת צוות:

"אני רצה עם 'אישה לאישה' כבר קרוב ל-20 שנה. עד לאחרונה הייתי אחראית על קבוצת הפעוטות בבית הילדים, ובשנה וחצי האחרונות אני עוסקת בהדרכה טיפולית בתוכנית דירות המעבר ובריכוז תוכנית ההמשך לנשים שסיימו את שהותן איתנו - כי ב'אישה לאישה' אנחנו רצות עם הנשים גם לטווח הארוך!

זוהי זכות מיוחדת עבורי לרוץ במרתון עם הבן שלי, שמבין שתופעת האלימות כלפי נשים היא בעיה של כולנו, ורץ איתי להעלאת המודעות ולתמיכה בנשים וילדיהן."

מחכות לרוץ אתכם.ן,
הנשים, הילדים, המתנדבות והצוות

"לתמיכה בקמפיין "מישהי לרוץ איתה

"גרתי בכלא. היה לי אסור לצאת מהבית בלעדיו... היה לי אסור להגיד אפילו לאבא שלי את הכתובת שלנו..."

בת שבע, השוהה בימים אלה בדירת מעבר של העמותה, מהווה דוגמה לאישה הרצה למרחקים ארוכים: לאחרונה, שיתפה באומץ רב את סיפורה האישי בדיון בכנסת של ועדת העבודה והרווחה בנושא הכל-כך חשוב של השתלבותן של נשים נפגעות אלימות בשוק העבודה:

אישה מדירות המעברת של

תודתנו נתונה לקבוצת "גולף" על מתן חסות לריצת העמותה במרתון ירושלים, 2022

נרשמת למרתון ורוצה לרוץ למען הנשים והילדים הנעזרים על ידינו ולגייס תמיכה?
נשמח שתמלאו את הטופס ותרוצו איתנו!

לטופס הרשמה לריצה למען העמותה
"לתמיכה בקמפיין "מישהי לרוץ איתה